جستجو کردن
جستجو کردن
Close this search box.

خریدسنگ تراورتن عباس آباد+قیمت روز+ارزان قیمت

خریدسنگ تراورتن عباس آباد+قیمت روز+ارزان قیمت

چکیده ای از سنگ تراورتن ؛ (travertine stone)

سنگ تراورتن travertine stone یکی از پرکاربردترین سنگها در صنعت ساختمان سازی می باشد،این سنگ تزئینی به دلیل طیف گسترده رنگی که دارد مورد توجه شرکت های عمرانی،ساختمان سازی چه در داخل ایران و چه در کشورهایی مثل ترکیه،کانادا،استرالیا،روسیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس است.

از سنگ تراورتن travertine stone در نمای بیرونی و داخلی ساختمان ها استفاده می شود.فرقی نمی کند که ساختمان شما در کدام منطقه جغرافیایی باشد،سرد،گرم،خشک یا مرطوب،فرقی نمی کند،این سنگ را بدون نگرانی در نمای بیرونی ساختمان استفاده کنید.

Abbas Abad travertine stone

از سنگ تراورتن travertine stone همچنین در نمای داخلی،دیوار راه پله،قرنیز و…استفاده می شود،استفاده از سنگ تراورتن travertine stone در این قسمتهای ساختمان کاملا به صورت سلیقه ای می باشد.در گذشته ای نه چندان دور قبل از اینکه سنگ تراورتن به گونه ی امروزی فرآوری شود،از این سنگ برای نما استفاده نمی شد و برای نمای ساختمان از سنگهای دیگری مانند،گرانیت Granite،کریستال علیگودز  Oligoders stone با ابعاد با عرض 20،15،7 سانتی با طول نامحدود برای نمای ساده استفاده می شد.

ولی بعد از فرآوری سنگ تراورتن  travertine stone به گونه ای که امروز در بازار موجود است،نماهای مدرن،کلاسیک و نماهای رومی،پا به مرحله ی ظهور گذاشت و طراحی و اجرا شد.قبل از این اتفاق ،نماهای ساختمان ها به صورت ساده اجرا می شدند ،به جرأت می توان گفت،صنعت ساختمان سازی،نماهای مدرن،کلاسیک و رومی را مدیون سنگ تراورتن travertine stone  است.

زیرا این سنگ به هراندازه ای که لازم باشد و طراح و مجری طرح بخواهند،با ابعاد دلخواه،برش داده می شود،سنگ تراورتن travertine stone بهترین متریال برای اجرای نماهای طرح دار می باشد.

نماتلفیقی رومی،کلاسیک
Facade building, travertine stone Abbas Abad

سنگ تراورتن travertine stone،انواع گوناگون با رنگ بندی و کیفیتهای متفاوت از معادن مختلف ،استخراج، تولید و فراوری میشود. که ازجمله این سنگها می توان ؛ تراورتن عباس آباد،  تراورتن حاجی آباد ،تراورتن  دره بخاری، تراورتن تکاب، تراورتن رامشه، تراورتن آتشکوه ، و . . .نام برد.

 

سنگ تراورتن عباس آباد؛

Abbas Abad travertine stone

سنگهای تراورتن دارای تنوع بسیار متفاوتی بوده چراکه معادن استخراج این سنگ در سراسر کشور بسیار گسترده است. با این حال درمیان تمامی انواع سنگهای تراورتن  می توان به سنگ تراورتن عباس آباد Abbas Abadtravertine stone به عنوان مرغوبترین وبهترین سنگ ساختمانی و نگین این انگشتری،اشاره نمود.

تفاوتی که میان سنگ تراورتن عباس  Abbas Abad travertine stone دیگر از نوع تراورتن وجود دارد،بسیار فاحش است.چراکه در نگاه اول می توان ابتدا به رنگ سفید آن اشاره نمود،و همچنین موجها و هاله های زیبایی که در این سنگ وجود دارد،چشم هر بیننده ی خوش ذوقی را خیره می کند.

سنگ عباس آبادسوپر
Abbas Abad Super travertine stone

معدن سنگ تراورتن عباس آباد Abbas Abad travertine stone ،در استان مرکزی در شهر نیم ور محلات واقع گردیده است.

سنگ تراورتن عباس آباد Abbas Abad travertine stone جامانده از رسوبات چشمه های آب گرم هستند،هرچه عناصر محلول در آب این منابع و مناطق کمتر باشد،رنگ سنگ،روشن تر و سفیدتر می شود .و به همین علت این نوع سنگها که از رنگ روشن تری برخوردار می گردند،نسبت به سنگهایی که رنگ تیره تری دارند،از لحاظ قیمت در سطح بالاتری قرار می گیرند.

سنگ تراورتن عباس آباد Abbas Abad travertine stone،بدون شک یکی از جذابترین و پرطرفدارترین سنگ ها برای نمای ساختمان است،که سفیدی آن هر بیننده ای را به خود مجذوب می کند.

ترواتن عباس آباد،اسلب
Travertine stone Abbas Abad, Slab

سنگ تراورتن عباس آباد Abbas Abad travertine stone،یکی از بهترین سنگهای تراورتن درخشان دنیاست.این سنگ یکی از جذابترین سنگها برای استفاده در نمای ساختمان می باشد،سنگ تراورتن عباس آباد Abbas Abad travertine stonدارای ویژگیهایی از جمله؛ظاهر زیبا با رنگ استخوانی روشن متمایل به سفید،استحکام بالا ، صیغل پذیری و ساب بسیار بالا،تخلخل مناسب و چسبندگی بالا به ملات و دوغاب،مقاومت در برابر باران اسیدی و همچنین مقاومت در برابر رنگ رفتگی و رنگ پریدگی،می باشد،از همین رو می توان سنگ تراورتن عباس آباد Abbas Abad travertine ston یکی از مناسبترین انتخاب ها برای سنگ نمای ساختمان،دانست.

 

ویژگیهای سنگ تراورتن عباس آباد؛ 

Features of Abbas Abad travertine

  • ظاهر بسیار زیبایی دارد و نمای شیک و لوکسی به ساختمان در نما و دیوارهای داخل و خارج ساختمان می دهد.
  • چسبندگی ملات با این سنگ بسیار بالاست.
  • این سنگ به عنوان سنگ نما علاوه بر زیبایی و شفافیت، دوام بالایی در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت دارد.
  • این سنگ به دلیل دارا بودن خلل و فرج در بافت خود، خاصیت عایق بودن نسبی در برابر سرما و گرما و صدا را دارا است.
  • در نمای اصلی ساختمان،درمقابل نور خورشید و دمای محیط،استحکام زیادی در برابر ساییدگی ، شکستگی، رنگ رفتگی و رنگ پریدگی دارد.
  • نظافت و نگهداری آن بسیار آسان است.
عکس سنگ عباس آبادسوپر
Abbas Abad Super travertine stone

اگر بخواهیم به یکی از مهم ترین ویژگیهای سنگ تراورتن عباس آباد Abbas Abad travertine stoneاشاره کنیم،تنوع در سورت بندی بارزترین این شاخصه می باشد.

سنگ تراورتن عباس آباد Abbas Abad travertine stone،پس از استخراج از معدن وارد کارخانجات سنگبری می شود،این کارخانجات سنگ یا اصطلاحأ سنگبری ،سنگهای کوپ را برش داده و در ابعاد مورد نظر فرآوری می کنند.

سنگ تراورتن عباس آباد Abbas Abad travertine stone در کارخانجات تولید سنگ به دو صورت برش داده می شود؛

  1. سنگ تراورتن بی موج عباس آباد

Abbas Abad waveless travertine stone

    2. سنک تراورتن موج دار عباس آباد 

Abbas Abad wavy travertine stone

برای تولید سنگ تراورتن بی موج عباس آباد،سنگ را در جهت موج آن برش می دهند،اما جهت تولید سنگ تراورتن موج دار عباس آباد،برش سنگ به صورت عمود بر موج انجام می شود.سنگ تراورتن بی موج عباس آباد یکی از پرفروش ترین سورت های سنگ عباس آباد محسوب می شود.

Travertine stone of Abbas Abad is excellent
Abbas Abad Super travertine stone

سنگ تراورتن عباس آباد ارزان ؛

Abbas Abad travertine stone cheap

 

در صورتی که به دنبال سنگ  تراورتن عباس آباد  Abbas Abad travertine stone ارزان قیمت می باشید،می بایست چشم خود را بر روی کیفیت سنگ ببندید.سنگ ارزان قیمت عباس آباد،دارای تم رنگی رو به کرم و موج دار می باشد.ابعاد سنگ ریزتر با قد و پای کوچکتر،باعث پایین آمدن قیمت سنگ خواهد شد.سنگ با ضخامت کم و نازکتر قطعأ ارزانتر خواهد بود.

رزین استفاده شده در سنگ می بایست دارای کیفیت بالا باشد،از آنجایی که معمولأ از سنگهای تراورتن عباس آباد جهت نمای خارجی ساختمان استفاده می شود و نمای خارجی ساختمان معمولأ درمعرض گرما و سرما و باد و باران است،بنابر این اگر رزین استفاده شده دارای کیفیت مناسبی نباشد،به مرور زمان این رزین از حفره ی موجود در سنگ خارج شده و باعث سوراخ شدن سنگ می شود و از زیبایی نمای ساختمان می کاهد،سنگ ارزان قیمت دارای کیفیت رزین بالا نیست.

 

سنگ ترواتن عباس آبادموجدار
Abbas Abad wavy travertine stone

 

کاربردسنگ تراورتن عباس آباد ؛

Application of travertine stone of Abbas Abad

  • نمای اصلی و بیرونی ساختمان
  • دیوار های داخلی ساختمان مجتمع های مسکونی – تجاری – هتل ها – رستوران ها و در قسمت های لابی – راهروها و … (سنگ اسلب تراورتن عباس آباد در لابی و دیواره های داخلی ساختمان بصورت بوک مچ و فورمچ استفاده می شود.)
  • صراحی
  • مصنوعات سنگی مانند؛فواره،گلدان،مجسمه و…

سنگ تراورتن عباس آباد Abbas Abad travertine stone در ابعاد تایل و اسلب و ابعاد دلخواه موجود می باشد،اگرچه استفاده از سنگ تراورتن درایران بیشتر در ابعاد،عرض 40سانتیمتر * اندازه طول نامحدود است،اما در اکثر کشورهای اروپایی و سایر کشورها،اکثر سفارشات در اندازه های کاشی است. «که در تصویر پایین مشاهده می کنید»

سنگ عباس آباد،صادراتی

سنگ تراورتن عباس آباد Abbas Abad travertine stone بر اساس طرح و رنگ به درجات مختلفی تقسیم بندی می شود؛

  • سنگ تراورتن درجه یک عباس آباد
  • سنگ تراورتن سوپر عباس آباد
  • سنگ تراورتن ممتاز عباس آباد
  • سنگ تراورتن درجه دو عباس آباد

 

قیمت سنگ تراورتن عباس آباد ؛

The price of travertine stone in Abbas Abad

موارد زیر اثر مستقیمی روی قیمت سنگ تراورتن عباس آباد AbbasAbad travertine stone می گذارند:

  • رنگ و طرح سنگ: هرچقدر رنگ روشن‌تر و یک‌ دست‌ تری داشته باشد قیمت سنگ تراورتن عباس آباد Abbas Abad travertine stone بیشتر است.
  • ابعاد سنگ: هر چقدر سنگ‌ها بلندتر یا به اصطلاح عامیانه شمش باشند قیمت سنگ تراورتن عباس آباد Abbas Abad travertine stone بیشتر است.
  •  ضخامت سنگ: معمولا سنگ‌های نما را به اصطلاح 2 سانتی متری نام‌گذاری و می‌فروشند. ولی در واقع 1/8 میلیمتر بریده می شود که سایز استاندار و مستحکمی است. در برخی از کارخانه‌های فراوری سنگ به ضخامت 1/6 و 1/7 میلی‌متر بریده می‌شود که با قیمت کمتری باید فروخته شود.
  • نوع فرآوری سنگ: استفاده از مواد اولیه و رزین و تجهیزات استفاده شده برای فراوری سنگ تاثیر مستقیم روی قیمت تمام شده سنگ  تراورتن عباس آباد Abbas Abad travertine stone می گذارد.
  • متراژ سنگ: همان‌طور که اشاره کردیم سنگ تراورتن عباس آباد Abbas Abad travertine stone سورت بندی زیادی دارد و کسانی که متراژ زیاد خریداری می‌کنند یا این‌ که همه سورت‌ها را با هم خریداری می‌کنند قیمت کلی خیلی مقرون به صرفه‌تر می‌شود.

در سنگ تراورتن عباس آباد Abbas Abad travertine stone نیز مانند سایر سنگ‌های تراورتن طیف‌های روشن‌تر سنگ قیمت‌های بالاتری خواهند داشت. ضخامت سنگ نیز اثر مهمی بر قیمت سنگ تراورتن عباس آباد Abbas Abad travertine stone می‌گذارد. سنگ‌های ضخیم قیمت بیشتری نیز دارند. به ویژه سنگ‌ تراورتن عباس آباد        Abbas Abad travertine stone که قرار است در نمای خارجی ساختمان استفاده شوند، باید ضخامت بیشتری داشته باشند و به همین دلیل از قیمت بالا‌تری برخوردار هستند.

قیمت سنگ تراورتن عباس آباد،بنا به دلایل ذکرشده از450 هزارتومان الـــــــــــی 2,800,000 تومان است.

نما ساختمان با سنگ عباس آباد،کرم

 

حمل و ارسال سنگ تراورتن عباس آباد ؛

Transporting and sending travertine stone of Abbas Abad

سنگ تراورتن عباس آباد Abbas Abad travertine stone سوپر بسته به میزان تخلخل دارای وزن ۳۵ تا ۴۰ کیلوگرم در هر متر مربع می باشد. این متراژ برای برش با ضخامت ۱۶ میلیمتر می باشد. حال بسته به میزان سفارش، حمل و ارسال توسط وانت بار ,نیسان ,خاور ,کامیون تک ,ایسوزو ,کامیون جفت صورت می پذیرد.

  • حمل با وانت بار – حداکثر میزان وزن بار: 600 کیلوگرم, حداکثر میزان متراژ سنگ: 15 متر مربع
  • حمل با نیسان – حداکثر میزان وزن بار: 2000 کیلوگرم, حداکثر میزان متراژ سنگ: 50 متر مربع
  • حمل با خاور – حداکثر میزان وزن بار: 4000 کیلوگرم, حداکثر میزان متراژ سنگ: 100 متر مربع
  • حمل با ایسوزو – حداکثر میزان وزن بار: 6000 کیلوگرم, حداکثر میزان متراژ سنگ: 150 متر مربع
  • حمل با کامیون تک – حداکثر میزان وزن بار: 10000 کیلوگرم, حداکثر میزان متراژ سنگ: 220 متر مربع
  • حمل با کامیون جفت – حداکثر میزان وزن بار: 16000 کیلوگرم, حداکثر میزان متراژ سنگ: 330 متر مربع

 

لطفاً جهت مشاوره و خرید و اطلاع از قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

Please contact our experts for advice and purchase and price information.

7 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید
    تشکر به خاطر سنگهای با کیفیت و قیمت مناسب،من دوهفته درگیر خریدن سنگ بودم،هرجا میرفتم چه آنلاین وچه حضوری یا کیفیت سنگهاشون خوب نبود یا قیمتهاشون مناسب نبود،ولی وقتی بااین سایت توسط یکی از دوستهام،آشنا شدم،مشکلم حل شدوخرید کردم،واقعا به خاطر همه چیز تشکر میکنم.

  2. سنگ عباس آبادسوپر یکی از بهترین وزیباترین، سنگهاست، نمای ساختمانی كه با سنگ عباس آباد، کاربشه، واقعا یه نمای شیک وبی نظیر میشه.

      1. سلام من حسین توکلی هستم سنگ عباس آباد رواز سایت شما خریدم واقعا راضیم اصلا نمیخوام الکی تعریف کنم فقط خواستم ازتون تشکر کنم خیلی ممنون بابت سنگ باکیفیتی تحویل مردم میدید خدا خیرتون بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *