جستجو کردن
جستجو کردن
Close this search box.

خریدسنگ مرمریت دهبیداسپایدربه قیمت کارخانه+قیمت1403

خریدسنگ مرمریت دهبیداسپایدربه قیمت کارخانه+قیمت1403

سنگ مرمریت اسپایدر یا عنکبوتی ( spider marble stone)یکی از سنگهای مشکی مرمریت است که دارای رگه های طلایی زیبایی است.سنگ مرمریت اسپایدر spider marble stone در رنگهای قهوه ای سوخته و مشکی هستند،که در طرح آن ،می توان رگه های عنکبوتی (spider) را مشاهده کرد.

وجود رگه های زرد و طلایی در سنگ مرمریت مشکی اسپایدر Spider black marble stone به صورت عنکبوتی،به این سنگ زیبایی خاصی بخشیده است.سنگ مرمریت اسپایدر spider marble stone ،همانند اغلب سنگ های هم خانواده خود که از جنس مرمریت می باشند،به دلیل خاصیت های مواد تشکیل دهنده در سنگ،در فضای داخلی ساختمان استفاده و به کار گرفته می شوند.

 

اجرای دیوارهای داخلی باسنگ مرمریت اسپایدر
Implementation of internal walls with spider marble

سنگ مرمریت اسپایدر spider marble stone به واقع جزء زیباترین و بهترین سنگ های مرمریت تیره است.این سنگ زیبا غالباً توسط کارخانه های سنگ بری که دستگاههای پیشرفته دارند فرآوری و عرضه می گردد. ساختار سنگ مرمریت اسپایدر spider marble stone به گونه ای است که باید با استفاده از اره ،بیشتر به صورت اسلب بریده شود،سپس با استفاده از دستگاههای باکیفیت،عملیات ساب روی آن انجام می گردد.

سنگ مرمریت اسپایدر spider marble stone بی شک،یک از خاص ترین و زیباترین سنگ های مرمریت می باشد،که از نظر ساختاری این سنگ بسیار مستحکم بوده و به خاطر مقاومت سایشی بالا و جذب آب بسیار ناچیز آن،باعث آن گردیده تا این سنگ در دسته ی سنگ های با کیفیت و لوکس قرار گیرد.

 

Dehbid spider black marble (slab)
Dehbid spider black marble (slab)

 

سنگ مرمریت مشکی اسپایدر Spider black marble stone به دلیل ظاهر زیبا و چشم نواز و کیفیت بسیار بالا به محض ورود به بازار سنگ کشور،توانست جایگاه بسیار مناسبی را از آن خود کند.همچنین به دلیل قیمت بسیار مناسب،استقبال خوبی از این سنگ در بازار جهانی شده و طرفداران و خواهان  بیشماری را در سراسر جهان به خود جذب کرده است،از این رو ،سنگ مرمریت مشکی اسپایدر سهم قابل توجهی در صادرات دارد.

سنگ مرمریت اسپایدر spider marble stone یا عنکبوتی(spider )از معادن دهبید استخراج می شود،معادن سنگ دهبید در شهر صفاشهر به فاصله 175کیلومتری از شمال شیراز در استان فارس،قرار دارد.

از سنگهای مشابه و جایگزین می توان به سنگ مرمریت مشکی نجف آباد، مرمریت مهکام، مرمریت گلدن بلک،مرمریت لاشتری ،مرمریت مشکی ماکو،مرمریت تیهو و …اشاره کرد.

 

Dehbid Spider marble (tile)
Dehbid Spider marble (tile)

 

ویژگیهای سنگ مرمریت دهبید اسپایدر؛

Features of Dehbid Spider marble stone

یکی از بزرگترین ویژگیها و خصوصیات سنگ مرمریت مشکی اسپایدر Spider black marble stone ،براق و صیقلی بودن سطح سنگ و ساب آن می باشد و این ساب پذیری به خاطر تراکم،کم و ساختار سنگ می باشد.

  • استحکام زیاد
  • مقاومت سایشی زیاد
  • رنگ تیره زیبا و طرح خیره کننده
  • جذب آب خیلی کم به دلیل فشردگی و چگالی مولکولی زیاد
  • ساب پذیری زیاد به دلیل تراکم بالا
  • شفافیت بی نظیر و منحصر به فرد

 

Dehbid spider black marble (slab)
Dehbid spider black marble (slab)

 

کاربرد سنگ مرمریت دهبید اسپایدر؛

Application of Dehbid Spider marble stone

اگر بخواهیم به کاربرد سنگ مرمریت اسپایدر spider marble stone اشاره کنیم،می توان گفت بطور کلی کاربرد این سنگ زیبا در سنگ فرش و نمای داخلی ساختمان می باشد،زیرا استفاده از سنگ مرمریت اسپایدر spider marble stone در سنگ فرش و دیوارهای داخلی ساختمان،شکوه و گرمی و زیبایی خاصی را به ساختمان شما می بخشد،علاوه براین می توان از این سنگ در تمامی بخش های داخلی ساختمان استفاده کرد.

لازم به یادآوری است که نباید از سنگ مرمریت اسپایدر spider marble stone  در فضاهای باز و مکان هایی که در معرض تابش مستقیم نور خورشید می باشد،استفاده و به کار برده شود زیرا،نور مستقیم خورشید باعث می شود که این سنگ رنگ دانه های خود را از دست بدهد و به همین خاطر تغییر رنگ بدهد.

استفاده از سنگ مرمریت اسپایدر spider marble stone در کنار سنگ های سفید و روشن،ترکیب بسیار زیبا و چشم نوازی،خلق نموده که عظمت و جلوه ی خاصی به فضا و ساختمان می بخشد که چشم هر بیننده ای را به خود خیره و جذب می کند.

تذکر؛

برای شستشو و تمیزکاری سنگ مرمریت اسپایدر spider marble stone یا عنکبوتی ،نباید به هیچ وجه از مواد شوینده اسیدی و قوی مانند وایتکس و جوهر نمک و …استفاده کرد.

  1. کاربرد در ساخت مصنوعات سنگی همانند؛آبنما،روشویی،ظروف سنگی،گلدان و…
  2. یکی از گزینه های مناسب و محبوب برای قاب دور آسانسور
  3. مناسب برای دیوارهای داخلی،فضاهای لوکس،لابی هتل ها و تالارها
  4. دیوارهای پارکینگ
  5. دیوارهای راه پله،پله و زیر پله
  6. سنگ روی کابینت و بین کابینت ها و فضای آشپزخانه
  7. سنگ کف واحدهای شیک تجاری و مسکونی

 

Dehbid Spider black marble (40*40)
Dehbid Spider black marble (60*60)

 

قیمت سنگ مرمریت دهبید اسپایدر؛

Dehbid Spider marble stone price

عوامل و پارامترهای بسیار زیادی در قیمت گذاری سنگ مرمریت اسپایدر spider marble stone تأثیر می گذارد و قیمت آن بر اساس معیارهای مختلفی تعیین می شود،به عنوان مثال یکی از عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت،سورت بندی سنگ است،سورت سنگ تأثیر بسیار زیادی در قیمت سنگ دارد،هرچقدر سطح سنگ تیره و براق تر باشد و رگه های اسپایدری کمتری در سطح آن دیده شود،نشان دهنده ی سورت سوپر یا ممتاز سنگ مرمریت اسپایدر است و قیمت آن بیشتر است.

ابعاد و ضخامت سنگ نیز در تعیین قیمت سنگ مرمریت اسپایدر spider marble stone تأثیر بسیار زیادی دارد،سایزهای اسلب به دلیل پیچیدگی در تولید و فرآوری،قیمت بالاتری نسبت به ابعاد تایل دارند.سنگ های پله نیز به خاطر ضخامت بالا،قیمت شان از ابعاد تایل ،بیشتر است.

کیفیت ساب و فرآوری،کیفیت برش و گونیا بودن سنگ و عوامل مختلف دیگری می تواند قیمت نهایی این سنگ را تغییر دهد.

  • تیره تر بودن زمینه سنگ و منظم بودن رگه ها
  • اندازه و ضخامت سنگ
  • دقیق بودن و نوع برش
  • بالا بودن کیفیت فرآوری
  • لب پر نبودن سنگ
  • نداشتن ناخالصی و مقاوم بودن در برابر ساییدگی
  • سورت بندی مناسب
  • ساب پذیری و صیقلی بودن و شفافیت سنگ

قیمت سنگ مرمریت اسپایدر spider marble stone بنا به دلایل گفته شده ازقیمت هر متر مربع 250,000 هزارتومان الــــــــــی1,100,000 هزار تومان موجود است.

 

لطفاً جهت مشاوره و خرید و اطلاع از قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

Please contact our experts for advice and purchase and price information.

 

 

 

 

2 پاسخ

    1. باسلام واحترام خدمت شما
      صنایع سنگ izadistoneتامین کننده وصادرکننده انواع سنگهای ساختمانی به سراسرجهان(کشورهای اروپایی،آسیایی،آمریکایی،آفریقایی،و…)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *