جستجو کردن
جستجو کردن
Close this search box.

خرید و قیمت 1403 سنگ تراورتن دره بخاری

خرید و قیمت 1403 سنگ تراورتن دره بخاری

در سال 1403 سنگ تراورتن دره بخاری Bukhari valley travertine stone یکی از مرغوبترین و باکیفیت ترین سنگ های تراورتن در بازار صنایع سنگ به شمار می رود.

از سنگ تراورتن دره بخاری Bukhari valley travertine stone اغلب در نمای ساختمانها استفاده و به کار برده می شود.

سنگ تراورتن دره بخاری  Bukhari valley travertine stone با طیف رنگی سفید،کرم،بژ و شکلاتی فرآوری می شود،در بعضی از انواع سنگ تراورتن دره بخاری Bukhari valley travertine stone می توان رگه های کرم و قهوه ای در بافت سنگ،مشاهده کرد که این نوع از سنگ دره بخاری به سنگ موج پیچ دره بخاری معروف است.

سنگ تراورتن دره بخاری Bukhari valley travertine stone هم موج دار و هم بی موج برش می خورد،برش موج دار سنگ،به دلیل رگه هایی که در سنگ است،اغلب با پرتی زیاد سنگ همراه است.وجود موج ها و رگه های تیره ی دایره ای در برخی از سورت ها موجب تولید سنگ اصطلاحاً موج پیچ گردیده است،استفاده از سنگ موج پیچ،مخصوصاً به  صورت پوکمچ،موجب افزایش جذابیت نما و خاص و زیبا و شیک شدن آن شده که از این رو ،مورد علاقه و استقبال برخی معماران و اجرا کنندگان،قرارگرفته است.

Bukhari valley travertine stone
Bukhari valley travertine stone

سنگ تراورتن دره بخاری Bukhari valley travertine stone،جزو سنگهای مرغوب وبا کیفیتی است که در صادرات جایگاه ویژه ای برای خود پیداکرده است و طرفدارن بسیاری پیداکرده است.

این سنگ جلوه ای از زیبایی ،شکوه و گرمی خاصی به نمای ساختمان می بخشد و انتخاب خاص ،خاص پسندان و خوش سلیقه هاست .سنگ تراورتن دره بخاری Bukhari valley travertine stone در برخی از سورت های خود،به سنگ تراورتن حاجی آباد شباهت هایی دارد.

سنگ تراورتن دره بخاری Bukhari valley travertine stone،به دلیل ویژگیهای منحصر به فردی که دارد و دربرابر عوامل محیطی در سرما و گرما بسیار پایدار است و استحکام بالایی دارد،از این رو بیشتر برای نمای اصلی و نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود.

به خاطر سهولت در برش های دلخواه توسط اجراکننده طرح،از سنگ تراورتن دره بخاری Bukhari valley travertine stone به عنوان نماهای رومی، نماهای مدرن و نماهای کلاسیک استفاده می شود.

عکس نماتراورتن دره بخاری کرم بی موج
Building Facade, Bukhari valley travertine, Karam Bay Wave

همچنین،از دیگر موارد استفاده از سنگ تراورتن دره بخاری Bukhari valley travertine stone،استفاده در نماهای داخلی ساختمان و دیوارهای راه پله،دیوارهای داخلی ،ابزار سنگی،آبنما،شومینه، تزیئنات سنگی و مصنوعات سنگی است.

علاوه براین ،نوع موج دار سنگ تراورتن دره بخاری Bukhari valley travertine stone را به شکل اسلب برش داده و به عنوان سنگفرش ساختماهای لوکس و لابی هتل ها استفاده می کنند.لازم به ذکر است که درجات ضعیف و سورت های پایین تر سنگ تراورتن  دره بخاری Bukhari valley travertine stone که از قیمت پایین تری برخوردار است رامی توان جهت مصارف نماهای فرعی که زیاد درمعرض دید عموم قرار ندارد(نما پشت کار)استفاده کرد.

تراورتن دره بخاری،اسلب موج دار
Bokhari valley travertine, wavy slab

 

کاربرد سنگ تراورتن دره بخاری ؛

Application of Bukhari Valley travertine stone

 

  1. استفاده و بکارگیری در نماهای اصلی و بیرونی ساختمان
  2. استفاده در سبک نماهای مدرن،رومی و کلاسیک
  3. استفاده از سورت سوپر در دیوارهای داخلی ساختمان های شیک و لاکچری
  4. استفاده جهت محوطه سازی و نماهای داخلی و دیوار راه پله
  5. ساخت مصنوعات دکوراتیو و تزئینی
  6. ساخت آبنمای سنگی،ابزار سنگی،شومینه سنگی و…

سنگ تراورتن دره بخاری Bukhari valley travertine stone،دارای تخلخل کم،مقاومت فشاری زیاد و ساب پذیری بالاست .ساب پذیری بالای سنگ، براقی و جلای خاصی به آن می بخشد که چشم هر بیننده ای را به خود جلب و جذب می کند.

این سنگ قدرت جذب آب پایینی دارد و مناسب مناطقی با آب و هوای مرطوب و پربارش است.تخلخل کم و مناسب سنگ تراورتن دره بخاری Bukhari valley travertine stone،نسبت به سایر تراورتن ها ،این سنگ را از بقیه سنگها متمایز کرده است،زیرا تخلخل مناسب سنگ باعث می شود تا چسبندگی مطلوبی با ملات و دوغاب داشته باشد.سنگ تراورتن دره بخاری  Bukhari valley travertine stone پس از برش،با رزین و اپوکسی فرآوری شده و همین امر باعث می شود تا در برابر ضربه،شکستگی،ترک و خردشدگی  مقاوم باشد.

تراورتن دره بخاری سوپر
Bukhari Super Valley travertine ston

 

ویژگیهای سنگ تراورتن دره بخاری ؛

Travertine stone characteristics of Bukhari Valley

سنگ تراورتن دره بخاری Bukhari valley travertine stone تمام ویژگیهای یک سنگ فوق العاده را دارد.

  • جذب رطوبت و آب بسیار کم
  • یکنواخت بودن رنگ سنگ در متراژهای بالا
  • تراکم بالا و قابلیت جلاپذیری و ساب بالا
  • تخلخل کم و چسبندگی مناسب به ملات و دوغاب
  • مقاومت فشاری بالا و استحکام زیاد
  • عایق بودن نسبی در برابر سرما و گرما

 

انواع  سنگ های تراورتن دره بخاری ؛

Types of travertine stones of Bokhari Valley

انواع سنگ های تراورتن دره بخاری Bukhari valley travertine stone در طیف ها و رنگهای بسیاری در بازار و صنایع سنگ موجود می باشد که ما در این قسمت،محبوب ترین انواع سنگهای تراورتن دره بخاری Bukhari valley travertine stone را برای شما نام می بریم ؛

1.سنگ تراورتن دره بخاری سفید

Bukhari valley white travertine stone

سنگ های تراورتن دره بخاری Bukhari valley travertine stonesرامی توان در یک رنگ خاص و زیبا خلاصه و مشاهده کرد،این رنگ چیزی نیست به جز رنگ سفید.سنگ تراورتن دره بخاری سفید Bukhari valley white travertine stone،جزء معدودترین سنگ های این نوع به شمار می رود و فقط 3درصد از سنگ های تراورتن دره بخاری Bukhari valley travertine stones زمینه سفید رنگ دارند،این سنگ بسیار شیک و لوکس و خیره کننده است،که هر بیننده ای را ناخودآگاه به خود جذب می کند.به همین خاطر بیشترین کاربردی که سنگ تراورتن دره بخاری سفید Bukhari valley white travertine stone دارند،استفاده در ورودی ساختمانها و لابی هتل ها و ساختمانهای شیک و لوکس است.

اجرا و سنگ کاری سنگ تراورتن دره بخاری سوپرسفیدBukhari valley super white travertine stone،باعث می شود که شاهد یک نمای بسیار زیبا و لوکس و دل نشین با رنگ روشن باشیم.

از این رو سنگ تراورتن دره بخاری Bukhari valley travertine stone اگر در رنگ سفید و روشن باشد و در سورت های سوپر و ممتاز قرار بگیرند ، بسیار گران قیمت اند.

تراورتن دره بخاری سوپرسفید،اسلب
Bukhari valley super white travertine,slab

 

2.سنگ تراورتن دره بخاری عسلی ؛

Bukhari  valley honey travertine stone

سنگ تراورتن دره بخاری عسلی Bukhari  valley honey travertine stone هم بی شک یکی دیگر از رنگهای بسیار خاصی است،که طرفداران بسیاری دارد و در سطح بالایی به فروش می رسد.این سنگ به خاطر قیمت مناسبتری که نسبت به تراورتن دره بخاری سفید Bukhari valley white travertine stone دارد،از این رو فروش بالاتری نسبت به سنگ های دیگر دارد.

تراورتن دره بخاری،عسلی
Bukhari valley travertine stone,honey

 

3.سنگ تراورتن دره بخاری کرم ؛

Bukhari  valley Beige color travertine stone

سنگ تراورتن دره بخاری کرم Bukhari  valley Beige color travertine stoneنیز جزء محبوبترین و پرطرفدارترین سنگها محسوب می گردد،این سنگ در رنگهای کرم و کرم روشن در نماهای اصلی و بیرونی و نماهای داخلی ساختمان های شیک و مدرن ،کاربرد بالایی دارد،به همین خاطر زیبایی و جلوه ی باشکوه و لوکسی را به ساختمان می بخشد.

سنگ تراورتن دره بخاری کرم Bukhari  valley Beige color travertine stone و کرم روشن  به دلیل زیبایی و ویژگیهای بالایی که دارد،از این رو بین معماران و پیمانکاران و ساختمان سازان،از محبوبیت زیادی برخوردار است،به همین علت این سنگ نیز در رده سنگهای قیمت بالا قرارگرفته است.

تراورتن دره بخاری کرم روشن
Bukhari valley travertine stone, bright Beige color

 

4.سنگ تراورتن دره بخاری شکلاتی ؛

Bukhari  Valley Chocolate color travertine stone

سنگ تراورتن دره بخاری شکلاتی Bukhari Valley Chocolate color travertine stone،سنگی بسیار مقاوم و مستحکم است،که کاربرد این سنگ بیشتر در نماهای بیرونی ساختمان است،که معماران و اجراکننده های نماهای مدرن،رومی و کلاسیک از سنگ تراورتن دره بخاری شکلاتی Bukhari Valley Chocolate color travertine stone،به صورت تلفیقی با سنگهای تراورتن روشن ،استفاده می کنند.

سنگ تراورتن دره بخاری شکلاتی Bukhari Valley Chocolate color travertine stone،خود دارای سوراخ های بسیار ریزی است که توسط مواد فرآوری شده ای ،همچون رزین و اپوکسی پر می شود.

کیفیت مواد فرآوری و نحوه پرکردن این سنگ ،تاثیر بسیاری بر روی کیفیت این محصول دارد و به همین دلایل هرچه این مواد و فرآوری سنگ باکیفیت تر باشد قاعدتاً قیمت سنگ نیز بالاتر می رود.

تراورتن دره بخاری شکلاتی
Bukhari Valley Chocolate color travertine stone

 

قیمت سنگ تراورتن دره بخاری ؛

Bukhari valley travertine stone price

 

سنگ تراورتن دره بخاری Bukhari valley travertine stone اغلب از معادن محلات واقع در استان مرکزی استخراج می گردد.این سنگ با توجه به مواردی نظیر میزان خلوص و رنگ بندی در چهار رده کیفی فرآوری می شود.

چهار درجه کیفی این سنگ شامل سوپر،ممتاز،درجه یک و درجه دو است،هریک از این درجات از سنگ ،کیفیت و در نتیجه قیمت متفاوتی دارند.

سنگ تراورتن دره بخاری Bukhari valley travertine stone پس از سنگ تراورتن عباس آباد و سنگ تراورتن آتشکوه از زمره سنگهای گران قیمت محسوب می شود.قیمت سنگ تراورتن دره بخاری Bukhari valley travertine stone به عواملی نظیر رنگ سنگ ،سورت بندی،ضخامت ،ابعاد ،کوتاهی و بلندی سنگ (قد و پای سنگ )،نوع و کیفیت رزین استفاده شده در سنگ ،نوع فرآوری و معدن،بستگی دارد.

  1. معدن سنگ
  2. رنگ سنگ (هر چقدر رنگ سنگ سفیدتر و روشن تر باشد،قیمت سنگ بالاتر است .)
  3. منظم بودن موج و هاله های سنگ (هرچه موج و هاله ها کمتر باشد قیمت سنگ بیشتر خواهد بود .)
  4. نوع و کیفیت رزین و بنونه سنگ
  5. کوره ای نبودن سنگ
  6. ساب و برش و صیغلی بودن سنگ
  7. سورت دقیق و حداقل بازی رنگ سنگ و یکدست بودن سنگ
  8. عدم وجود ناخالصی و رگه های خاکی
  9. کوتاهی و بلندی سنگ(قد و پای سنگ)
  10. قطر و ضخامت سنگ
  11. میزان تخلخل و تراکم سنگ

قیمت سنگ تراورتن دره بخاری Bukhari valley travertine stone از سورت های ضعیف هر مترمربع 170,000هزارتومان الـــــــــــی سورت های سوپر تا 2,750,000هزارتومان موجود است.

 

لطفاً جهت مشاوره و خرید و اطلاع از قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

Please contact our experts for advice and purchase and price information.

5 پاسخ

  1. با عرض سلام و احترام خدمت شما
    سنگ تراورتن دره بخاری یکی از بهترین سنگهاست چون هم قیمتش پایین و ارزانه وهم کیفیت ش خوبه،ولی در سورت های خیلی ضعیف ش از این سنگ واسه نمای اصلی نمیشه استفاده کرد و بایداز درجات ضعیف ش برای پشت کار استفاده کرد.ولی سورت های ممتاز و سوپر واسه نمای اصلی واقعا معرکه ست،خیلی زیبا و شیک میشه نمای سنگ تراورتن دره بخاری.

  2. سلام،خسته نباشید
    خواستم تشکر کنم بخاطر قیمت و کیفیت سنگ تراورتن دره بخاری ،چندهفته ست دنبال ۶۰۰ مترمربع سنگ مناسب برای نما بودم ،چه حضوری ویا آنلاین هرجا سرزدم یا قیمت یا کیفیت سنگها رو قبول نکردم ،تااینکه توسط یکی از دوستان سازنده که از مشتریهای شماست ،بااین سایت و مدیریت izadi stone آشنا شدم،واقعا ازهرنظر هم قیمت سنگها وهم کیفیت شون مناسب و عالیه.همچنین بخاطر برخورد خوب و سرویس دهی بموقع ازشما تشکر میکنم.ممنون بخاطر همه چیز.

  3. باسلام وخسته نباشید خدمت شما تشکر میکنم بابت کیفیت سنگ ها ما از این نوع سنگ سفارش دادیم برای نمای ساختمان بسیار عالی بود و باکیفیت خدا به کسب وکارتون برکت بده ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *